Kesäksi töihin! –kampanja uudistui hybridiksi

31.01.2023

Kesäksi töihin! –kampanja uudistui hybridiksi

Urjalassa Kesäksi töihin! –kampanja uudistuu tänä vuonna hybridimalliseksi ja se kestää koko helmikuun 2023. Uutena toteutustapana mukaan tulee Pop up –tapahtumat Ohjaamo Urjalassa. Kampanjalla autetaan sekä kesätyötä hakevia nuoria että muitakin työtä etsiviä ja työnantajia kohtaamaan.

Jo useampana vuotena toteutettu Urjalan kunnan nuorisopalveluiden kesätyöinfo uudistuu tänä vuonna hybriditapahtumaksi. Kesäksi töihin! –kampanja kestää 1.-28.2.2023, jolloin yritysten ilmoittamat työpaikkaesittelyt ovat nähtävillä Urjala.fi-sivustolle rakentuvilla kampanjasivuilla. Kampanjan rakentaminen on käynnissä ja yrityksiä kutsutaan ilmoittamaan työpaikoistaan erillisellä tarkoitukseen laaditulla lomakkeella. Lomake löytyy tästä linkistä>>

Hybridiksi tapahtuman tekee se, että Ohjaamo Urjalassa toteutetaan ensimmäistä kertaa teemalliset Pop up –illat. Pop upissa työnhakijat saavat tietoa ja opastasta mm. cv:n ja työhakemuksen tekemiseen. Pop upiin ovat työnantajat tervetulleita esittäytymään, kertomaan työpaikoista ja vaikka jo tekemään suoraan rekrytointiakin. Pop upit tapahtuvat keskiviikkoisin 1., 8. ja 15.2. alkaen klo 13. Työnantajia toivotaan paikalle klo 16.30-18. Ohjaamo Urjala sijaitsee Nuorisotila Holvin kanssa samoissa tiloissa osoitteessa Tampereentie 4.

Kampanja hyödyntää myös viime vuonna tuotettuja videoita, joissa kuullaan mm. tiivistetysti ohjeita työhakemuksen ja cv:n laadinnasta sekä kunnan tuista kesätyöllistymiseen ja yrittäjyyteen. Videot ovat nähtävillä kunnan verkkosivuilla sekä You Tube –kanavalla.

Kesäksi töihin! –kampanjaa toteuttavat kunnan eri toimialojen lisäksi Ohjaamo Urjala, Urjalan 4H –yhdistys, Työtie2.0-hanke, Spring House, Pirha sekä Urjalan Yrittäjät ry.

Lisätiedot:

nuorisopalveluiden koordinaattori Tiina Juutilainen, 040 335 4237, tiina.juutilainen@urjala.fi

toiminnanjohtaja Katri Uolamo, 040 731 6566, katri.uolamo@4h.fi