Urjalan hyvinvoinnin vuosi 2023

13.01.2023

Urjalan hyvinvoinnin vuosi 2023

Urjalan kunta julkistaa vuoden 2023 hyvinvoinnin kampanjavuodeksi, jonka tarkoituksena on nostaa hyvinvointiin liittyviä aiheita esille. Kampanjalla kannustetaan kuntalaisia edistämään omaa ja muiden hyvinvointia erilaisilla toimenpiteillä.

Kampanjavuoden aikana jokaisella kuukaudella on oma teema. Teemoihin liittyvät hyvinvointiteot eivät ole sidottuja juuri kyseisille kuukausille, vaan niitä voi toteuttaa omalla aikataululla.

Kuukausittaiset teemat ovat:

TAMMIKUU / ”Puhdistautuminen”

HELMIKUU / Kiitollisuus

MAALISKUU / Ruutua vähemmän, elämää enemmän

HUHTIKUU / Ravinto

TOUKOKUU / Aktiivisuuden lisääminen

KESÄKUU / Yhteisöllisyys

HEINÄKUU / Luontoyhteyden lisääminen

ELOKUU / Mielen hyvinvointi

SYYSKUU / Rohkeus

LOKAKUU / Palautuminen ja uni

MARRASKUU / Kiireen karsiminen ja stressin väheneminen

JOULUKUU / Vuoden koontia ja tarinoita hyvinvointiteoista

Tutustu teemakuukausien sisältöesimerkkeihin tästä.

Urjalan hyvinvoinnin vuosi 2023 toteutetaan yhdessä. Miten sinä tai yhteisösi tulette olemaan kampanjavuodessa mukana?

• yksilönä: ”Miten edistät omaa tai muiden hyvinvointia vuonna 2023?”

• kunnan työntekijät sekä paikalliset yritykset ja yhdistykset: ”Miten hyvinvoinnin edistäminen näkyy toiminnassanne vuoden 2023 aikana?

Urjalan kunnan kotisivuille on julkaistu kampanjavuoden vuosikello, jonne kootaan laajasti kampanjaan liittyvät tapahtumat ja tempaukset. Tapahtumien tarkemmat kuvaukset kootaan kunnan kotisivujen tapahtumakalenteriin. Toivomme, että kampanjavuosi sekä sen teemat nostetaan nyt laajasti esille, jotta saamme yhdessä koottua vuodesta vaikuttavan.

Kampanjavuoden kunniaksi kunnan itsenäisyyspäivän juhlassa 6.12.2023 tullaan palkitsemaan vuoden hyvinvointiteko.

Tervetuloa yhteiselle hyvinvointimatkalle edistämään sekä omaa että toisten hyvinvointia! Tämä matka on sellainen, jossa suunta voi muuttua, mutta lopullista määränpäätä ei ole. Tarkoituksena onkin ennen kaikkea nauttia matkasta!

#MeidänUrjala #UrjalanHyvinvoinninVuosi2023 #OlenOsaRatkaisua #HyvinvointiaEdistämässä #Hyvinvointiteko

Kampanjavuoden logo on vapaasti kaikkien käytettävänä. Logon saat kopioitua tämän linkin kautta.

Kysy lisätietoja tai ilmoita tapahtuma liikunta- ja hyvinvointikoordinaattori Heidi Jallille heidi.jalli@urjala.fi / 040 335 4372.

Hyvinvoinnin VUOSIKELLON ja sen tapahtumat löydät täältä.