Urjalassa rekrytoidaan puistopiknikillä (lisätty ilmoittautumislinkki yrityksille/11.7.2022)

22.06.2022

Urjalan kunta yhteistyökumppaneineen kokeilee uuttaa tapaa rekrytointitapahtuman toteuttamiseksi. Urjalan Rekry-Piknik ideoitiin aikaisemmin keväällä yhdessä työntekijäpulasta kärsivien yritysten kanssa. Rekry-Piknik on tapahtuma, jossa työnantajat esittäytyvät työnhakijoille rennossa puistotapahtumassa.

Urjalalaiset useat yritykset ovat jo pitkään kokeneet työvoimapulaa samalla kun kunnan työttömyysaste on erittäin korkea. Aikaisemmin keväällä kunnan järjestämässä tilaisuudessa ideoitiin yhdessä yrittäjien ja yritysjohtajien kanssa tapoja yrittää kohentaa tilannetta. Yhdeksi ratkaisuvaihtoehdoksi valikoitui Rekry-Piknik. Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 31.8. klo 14-18 Urjalan kunnantalon puistoalueella. Tapahtumalla halutaan auttaa työnhakijoita ja paikallisia työnantajia löytämään toisensa. Tapahtuman järjestämisen yhteistyökumppaneita ovat Pover-hanke, Työtie2.0 sekä Ohjaamo Urjala.

Tilaisuutta markkinoidaan työnhakijoille Urjalassa ja lähiympäristössä Urjalan kunnan ja järjestävien tahojen sosiaalisen median kanavissa, alueen oppilaitoksissa ja paikallislehdessä. Työnantajat tulevat esittäytymään kunnantalon puistoon omilla ständeillään, ja heidän avoimia työpaikkoja markkinoidaan tapahtuman viestinnän yhteydessä.

Mistä on kyse?

Urjalan oma rekrytointitapahtuma keskiviikkona 31.8. klo 14-18. Urjalan kunnantalon piha-alueella osoitteessa Tampereentie 6. Haluamme auttaa työnhakijoita ja paikallisia työnantajia löytämään toisensa. Tilaisuutta markkinoidaan työnhakijoille Urjalassa ja lähiympäristössä Urjalan kunnan ja järjestävien tahojen sosiaalisen median kanavissa, alueen oppilaitoksissa ja paikallislehdessä.

Mitä tilaisuuteen mukaan?

Tule paikalle kertomaan työpaikkamahdollisuuksistanne. Tarvitsette tilaisuuteen mukaan oman pöydän ja/tai tuolit, esitteet yms. haluamanne tarvikkeet, ja halutessanne teltan tai katoksen (max 4x4m).

Kuinka varaan paikkani?

Varaa paikkasi nopeasti viimeistään 15.8. mennessä! Paikat täytetään varausjärjestyksessä.

Ilmoittaudu TÄSTÄ tai oheisen QR-koodin avulla.

Lisätiedot: elinvoimapäällikkö Satu Sarin p. 040 335 6096, satu.sarin@urjala.fi (vko 31 alkaen)

yrityskoordinaattori Tanja Kulmala p. 044 241 6173, tanja.kulmala@poverhanke.fi (vko 31 alkaen)