Kesäksi töihin -kampanjan video on julkaistu

03.02.2022

Kesäksi töihin -kampanjan video on julkaistu

Koronarajoitusten vuoksi suunniteltua Kesäksi töihin -kampanjan avajaistapahtumaa yhtenäiskoululla ei voitu järjestää. Sen sijaan päätettiin toteuttaa video, joka mahdollistaa tapahtumaan suunniteltuihin teemoihin tutustumisen jokaisen oman aikataulun mukaan.

3.2. julkaistulla videolla esitellään kesän 2022 työpaikkoja Urjalassa, saa vinkkejä työpaikan hakemiseen, kuulee tietoa 4H-yrittäjyydestä, ja kuulee Urjalan oman kylän nuoren Antin kokemuksia kesätöistä sekä 4H-yrittäjyydestä. Video on laajan yhteistyön tulos, ja huolimatta nopeasta aikataulusta, mukaan saatiin myös työpaikkoja tarjoavia tahoja.

Kesäksi töihin -kampanjan tavoitteena  on saattaa yhteen Urjalassa kesätöitä tarjoavat työnantajat ja kesätöitä etsivät työnhakijat. Lisäksi kampanjan yhteydessä tarjotaan vinkkejä ja apua kesätyön hakemiseen sekä yrityksille kesätyöntekijöiden työllistämiseen. Lisätietoja kampanjasta löytyy verkkosivuiltamme www.urjala.fi/elinvoima/kesaksi-toihin/

Video on katsottavissa Urjalan kunnan Youtube-kanavalla https://youtu.be/Yj2eoo4k6E8