Kunnan liikuntatilat suljettu toistaiseksi

23.12.2021

Kunnan liikuntatilat suljettu toistaiseksi

Pirkanmaan pandemiaohjausryhmä on tiistaina esittänyt aluehallintovirastolle kaikkien yleisötilaisuuksien ja yleisten kokouksien kieltämistä ja liikunta-, urheilu-, huvi- tai virkistystilojen sulkua kahden viikon ajaksi. Tapahtumat ja tilat eivät olisi asiakkaiden käytettävissä edes koronapassilla. Aluehallintoviranomaisten päätös ei ole vielä saapunut.

Ennakoivana toimenpiteenä Urjalan kunnan liikuntatilat on suljettu 23.12. alkaen. Tämä koskee myös kuntosalia. Liikuntahallin kuntosaliavaimen käyttöaikaa tullaan hyvittämään sulkuajalta, tästä tiedotamme tarkemmin sulkuajan päättyessä ja sen pituuden vahvistuessa. Näin haluamme varmistaa, että voimme noudattaa aluehallintaviraston päätöstä joululomista ja –pyhistä huolimatta, sillä oletuksena on, että se astuu voimaan nopealla varoitusajalla. Sulkuajan pituus varmistuu kun aluehallintoviraston määräys saapuu, ja tiedotamme asiasta heti lisää.