Valtuuston kokous 28.12. ja kokouslinkki yleisölle

27.12.2021

Valtuuston kokous 28.12. ja kokouslinkki yleisölle

URJALAN VALTUUSTON SÄHKÖINEN KOKOUS 28.12.2021

Urjalan kunnanvaltuusto pitää sähköisen kokouksen tiistaina 28.12.2021 klo 18.00. Asialista on nähtävänä kunnan verkkosivuilla (www.urjala.fi). Yleisö voi seurata kokousta internetissä osoitteessa https://www.urjala.fi/talous-ja-paatoksenteko/hallinto-ja-kuntaorganisaatio/valtuusto/valtuuston-kokoukset/  ja kunnantalon valtuustosalissa ja kunnanhallituksen huoneessa (os. Tampereentie 6, 31760 Urjala).

Koronatilanteen vuoksi suosittelemme seuraamaan kokousta livestreamin välityksellä. Livestream kokouksesta ilmestyy linkistä ohjautuvalle Youtube-kanavalle vähän ennen kokouksen alkua.

Pääset tästä linkistä seuraamaan valtuuston kokousta 28.12. klo 18.00 alkaen.

Seuraa valtuuston kokousta >>

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on 9.12.2021 velvoittanut tartuntatautilain 58 d §:n nojalla järjestämään yleisölle avoimien tilaisuuksien tilojen käytön siten, että asiakkaiden, toimintaan osallistuvien ja seurueiden lähikontaktin aiheuttamaa tartunnan riskiä voidaan ehkäistä. Päätöksestä johtuen valtuuston kokousta voi seurata kunnantalon kussakin kokoushuoneessa enintään kymmenen henkilöä/tila.

Kokouksen tarkastettu pöytäkirja on nähtävänä kunnantalolla maanantaina  3.1.2022 klo 9.00 – 12.00 sekä samasta ajankohdasta alkaen Urjalan kunnan verkkosivuilla.