Urjalan hyvinvoinnin vuosi 2023 - VUOSIKELLO

21.08.2023

Urjalan hyvinvoinnin vuosi 2023 - VUOSIKELLO

SYKSYLLE KAIVATAAN KAMPANJAVUOTEEN SOPIVIA TAPAHTUMIA!

Lisätietoja tapahtumista löydät urjala.fi -tapahtumat osiosta, jonne pääset tapahtumien kohdalla olevien linkkien kautta. Mikäli linkkiä ei ole, tapahtuman suunnittelu on vielä kesken ja tarkemmat tapahtumakuvaukset ilmoitetaan myöhemmin.

Mikäli sinulla / yhteisölläsi on mielessä jokin tapahtuma tai tempaus, jonka voisit / voisitte kampanjavuoden aikana toteuttaa, pyydämme ilmoittamaan tiedot liikunta- ja hyvinvointikoordinaattori Heidi Jallille (heidi.jalli@urjala.fi). Ajankohtaa suunnitellessanne kannattaa tarkistaa tähän vuosikelloon kootut muut tapahtumat, jotta välttyisimme päällekkäisyyksiltä.

Tutustu kuukausittaisten teemojen sisältöesimerkkeihin tämän linkin kautta.

Kampanjavuoteen liittyvään markkinointiin ja postauksiin saat ladattua logon täältä (logossa ei ole valkoista taustaa, vaikka siltä näyttää).

Tutustu kampanjavuoteen tarkemmin tämän linkin kautta.