Lähde tutustumaan Urjalan laavuihin!

27.09.2022

Lähde tutustumaan Urjalan laavuihin!

Luonto tarjoaa juuri nyt ruskan väreillä upeasti väritettyjä maisemia, joten mikä olisikaan parempi ajankohta suunnata kohti laavuja, joita löytyy Urjalasta useampia. Viikosta 40 lähtien joka maanantai julkaistaan kunnan kotisivujen tapahtumat-osiossa sekä mm. Urjalan kunnan facebook-sivuilla viikon laavu ja julkaisun yhteydessä kerrotaan ohjeet, miten millekin laavulle löytää ja mitä sieltä voi odottaa löytävänsä.

Kaikilla kuudella laavulla tapahtuma-aikana (3.10.-13.11.2022) käyneillä on mahdollisuus osallistua arvontaan. Muistakaa siis ottaa todistusaineistoksi ainakin yksi kuva jokaiselta laavulta, jossa arvontaan osallistuva näkyy joko tunnistettavan laavun tai maiseman kera.

Ensimmäinen laavuesittely julkaistaan maanantaina 3.10.

Lähde tutustumaan Urjalan laavuille -arvonta

1. Osallistumisaika: Laavukierrokset 3.10.-13.11.2022, arvontaan tulee osallistua viimeistään 14.11. ilmoittamalla kiertäneensä tapahtuma-aikana kaikki 6 laavua. Ilmoitus on samalla ilmoittautuminen arvontaan. Katso lisätietoja alta.

2. Järjestäjä: Urjalan kunta

3. Palkinto:

Arvontaan voi osallistua kiertämällä Lähde laavulle-kampanjassa mukana olevat kuusi Urjalan laavua, ottamalla jokaisella laavulla kuvan todisteeksi käynnistään ja ilmoittamalla osallistuvansa arvontaan Urjalan kunnan Liikunta- ja hyvinvointikoordinaattori Heidi Jallille joko sähköpostilla osoitteeseen heidi.jalli@urjala.fi tai puhelimitse/viestillä/whatsappilla numeroon 040 335 4372.

Arvonnan voittajan tulee pystyä laavulla ottamien kuviensa avulla todistamaan olleensa laavuilla. Arvontaan osallistumiseen riittää ilmoittaminen Heidi Jallille, kuvia ei tarvitse osallistumisvaiheessa lähettää. Kampanjassa mukana olevat laavut ovat: 1. Mieliön laavu, 2. Kuulammin laavu, 3. Särki-Tiirin laavu, 4. Kannonkolon laavu, 5. Lammiharjun laavu (mikä tahansa kolmesta laavusta) ja 6. Sarkasuon laavu.

Kaikkien su 13.11.2022 mennessä kuusi laavua kiertäneiden ja arvontaan viimeistään 14.11.2022 ilmoittautuneiden kesken arvotaan viikon 46 aikana 30 €:n lahjakortti urjalalaiseen yritykseen. Urjalalaisen yrityksen tulee voida laskuttaa Urjalan kuntaa.

Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi eikä muiksi tuotteiksi. Arvonnan järjestäjä vastaa verovelvollisuuksista palkinnon osalta.

4. Osallistuminen ja voittajan valinta:

Kaikkien kuusi laavua kiertäneiden ja arvontaan ma 14.11.2022 mennessä ilmoittautuneiden kesken arvotaan 30 €:n lahjakortti urjalalaiseen yritykseen. Voittaja valitaan arpomalla. Urjalan kunnan henkilökunta ei voi osallistua arvontaan, mutta voivat toki myös osallistua laavukampanjaan ja kiertää laavut. Voittajan tulee pystyä kuvien avulla todistamaan olleensa laavukampanjan kuudella laavulla.

5. Voitosta ilmoittaminen:

Voittajaan otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti sähköpostilla tai viestillä. Voittajan tulee ilmoittamisen jälkeen ottaa itse yhteyttä Urjalan kuntaan ja antaa yhteystietonsa palkinnon lunastamista varten. Voittajan tulee kuvamateriaalin avulla todistaa käyneensä kaikilla kuudella laavulla.

Jos voittaja ei ota yhteyttä viikon sisällä ilmoittamisesta tai käyntejä laavuilla ei voida todistaa riittävän luotettavasti, Urjalan kunnalla on oikeus valita uusi voittaja.

6. Tietojen luovuttaminen:

Yhteystiedot jäävät kilpailun järjestäjälle palkinnon toimittamista varten, jonka jälkeen ne hävitetään. Yhteystietoja ei luovuteta muualle.

Kilpailu ei ole Facebookin tai vastaavan median sponsoroima, suosittelema tai hallinnoima eikä millään tavalla liity Facebookiin tai vastaavaan mediaan. Osallistuja antaa tietonsa ainoastaan Järjestäjän käyttöön, ei Facebookin tai vastaavan median.

Urjalassa 27.9.2022