Valmistaudu varusmiespalvelukseen -valmennus alkaa 7.10.

20.09.2022

Valmistaudu varusmiespalvelukseen -valmennus alkaa 7.10.

Vapaaehtoinen, mutta kannattava ja osallistujille ilmainen valmennus alkaa perjantaina 7.10. klo 18 vanhan uimahallin kuntosalilla. Ensimmäisellä tapaamiskerralla tarvitaan sisäliikuntavarusteet. Muut kokoontumiskerrat sovitaan osallistujien kesken.

Valmennus on tarkoitettu vuonna 2023 varusmiespalvelukseen lähteville, mutta mahdollisesti myös muita halukkaita voidaan ottaa ryhmään mukaan. Valmennuksessa harjoitellaan varusmiehille tärkeitä perustaitoja ja kohotetaan fyysistä kuntoa jokaisen omista lähtökohdista käsin. Hyvä valmistautuminen voi vähentää paljonkin varusmiespalvelukseen liittyvää jännitystä ja epävarmuutta.

Valmennus sisältää mm. ammuntaa erilaisilla aseilla, puolijoukkueteltan pystytystä, rynnäkkökiväärin purkua ja kokoamista, tulentekoa ja muita erätaitoja, suunnistusta (kartan ja kompassin käyttöä) sekä lihaskunto- ja cooper-testit, joiden pohjalta tarvittaessa tehdään suunnitelma kunnon kohotukseen.

Suositeltavaa on osallistua valmennukseen kokonaisuudessaan, mutta osallistujilla on mahdollisuus osallistua vain tiettyihin tapaamiskertoihin.

LISÄTIETOJA JA ILMOITTAUTUMINEN JYRILLE
jyrikurikka@gmail.com / 044 511 8317