Urjala uudistaa kuntamarkkinointia juhlavuotena

24.1.2018 klo 14.00

Urjalassa kuntamarkkinointi uudistuu kuntastrategian ja elinvoimaohjelman mukaisesti. Tavoitteena on markkinoinnin terävöittäminen ja tunnettuuden kasvattaminen. Markkinointia toteutetaan laajalla yhteistyöllä kuntalaisten ja sidosryhmien kanssa.

Tarve kuntamarkkinoinnin terävöittämiselle on tunnistettu sekä Urjalan strategian päivitystyössä että elinvoimaohjelman laatimisessa. Markkinointi nähdään Urjalassa investointina ja panostuksena tulevaisuuteen. Markkinointi koetaan koko organisaation asiaksi ja se lävistää kaikki toimialat.

Tavoitteiksi Urjalan 150-vuotiskonseptissa asetettiin tuki brändin rakentumiselle, positiivisuuden kautta esille tuleminen sekä työnantajakuvan kirkastaminen. Lisäksi nähtiin mahdollisuus Urjala-Nuutajärvi -yhteistyön lisäämiselle. Nuutajärven lasikylä täyttää kuluvana vuonna 225 vuotta.

Uusittua markkinoinnin ilmettä käytetään ensimmäistä kertaa ASTA-messuilla 2.-4.2. Tampereen Messukeskuksessa. Urjalan kunta on messuilla mukana osastolla A911. Juhlavuosi käynnistetään 25.2. Nuutajärvellä ja päätösjuhlallisuuksia vietetään varsinaisen syntymäpäivän 13.9. -tienoilla.

Lisätiedot: elinkeinoasiamies Satu Sarin, p. 040 335 6096, satu.sarin@urjala.fi